Desprès de veure totes les experiències de 0-3 he
escollit les tres que penso que donen més joc dins l’aula i ajuden als infants
a aprendre de manera lúdica i global.
Considero que és una bona pràctica ja que, els
infants constantment veuen la llum , les ombres etc. Els infants viuen en un
medi a on està ple de fonts de lluminositats, tant de llum natural com
artificial. Per tant, el tractament dels
recursos que ens ofereix la naturalesa és una forma senzilla i es pot portar a
terme tant dins l’aula com a l’exterior, ja que ofereix moltes noves
experiències als infants. Permet als
infants experimentar amb diferents objectes i poder gaudir al mateix temps de
les seves transformacions
En aquesta pràctica a través de la pròpia
experimentació els infants arriben a portar a terme diferents maneres de poder
gaudir de la magrana i totes les seves possibilitats. Introduint la fruita d’aquesta
manera fa que els infants puguin utilitzar tots els seus sentits, la poden
olorar, la poden tocar, la poden provar, etc.
He escollit aquesta experiència ja que, penso que
l’aula i altres espais escolars són espais de possibilitats, original i
creatiu, ric per l’aprenentatge dels infants. Un espai ric, afavoreix tant els
joc lliure com l’experimentació, i possibilitem als infants que tinguin un
propi aprenentatge amb interacció amb el medi i amb els altres companys.
Per aquesta entrada he escollit les següents competències: 1.3 perquè he tingut que visitar diferents experiències de 0-3 anys i m’ha ajudat a enriquir-me d’altres experiències. La competència 1.2, ja que, he reflexionat sobre les bones pràctiques i actuacions professionals.
No hay comentarios:
Publicar un comentario